Centrum bojových umění LANNA GYM

v pražských Nuslích Vám nabízí více než 50 hodin týdně komplexního technického, atletického, kondičního a silového tréninku pro úplné začátečníky i Vaše sportovní cíle.

Naši instruktoři patří mezi ty nejlepší profesionální zápasníky v České republice a provedou Vás tajemstvím Muay Thai, K1, MMA i Jiu-jitsu nebo můžete zlepšovat svoji fyzickou kondici při kruhovém a funkčním tréninku.

Přidejte se k nám a začněte trénovat s těmi nejlepšími!

 

Naše služby

THAJSKÝ BOX

Thajský box

Muay thai známý též jako thajský box (thaibox) je thajské plnokontaktní bojové umění. vyvinulo se patrně z čínských bojových umění a v Thajsku si získalo obrovskou popularitu. Původně se souboje odehrávaly převážně na tržištích. později začaly vznikt specializované stadiony a zápas se přesunul do klasického ringu. jedná se o jeden z nejtvrdších bojových sportů. Jsou povoleny i údery lokty a koleny. Direct loket koleno, leží tu jak poleno – LannaGym.

Láká vás si vyzkoušet jak probíhá takový trénink Thajského boxu? Přijďte si vyzkoušet na naše úvodní hodiny pro začátečníky, které se konají každé dva týdny a zjistíte, že to je velice zábavná forma sportovního vyžití a udržení vašeho těla v dobré kondici. Vždy máte svobodnou volbu, chcete li se zajímat jen kondičně bezkontaktně a nebo se tomu věnovat naplno.

Na této úvodní hodině se dozvíte a i si vyzkoušíte jak probíhají tréninky na našich 10ti tréninkových kempech, které jsou určeny pro úplné začátečníky. Kempy znamenají 5 týdnů intenzivní výuky základů techniky a postojů Thajského boxu, které jsou důležité aby jste se později mohli v pohodě připojit do již zaběhlých veřejných hodin dle rozvrhu a netrápili se s neznalostí technik. Každý Kemp probíhá 2x týdně v našem gymu dle výběru času a trenéra, probíhají v malém počtu účastníků aby se vám trenér mohl více věnovat individuálně a vaše výuka tak mohla probíhat rychleji. Kontaktujte prosím naší recepci, nebo navštivte náš facebook a tam se dozvíte nejbližší termín naší úvodní hodiny. Sebou stačí vzít pohodlné tričko, kraťasy nebo legíny a ručník. Cena ukázkové lekce 160kč

REZERVACE NA LEKCE THAJSKÉHO BOXU – Pouze na ÚVODNÍ HODINU  thajského boxu je potřeba rezervaci. Na všechny ostatní lekce můžete rovnou přijít a vyzkoušet.

Thajský box pro děti 9-15 let

A co děti čeká na tréninku thajského boxu? Prvotní a základní prioritou je všestranný pohybový rozvoj a zlepšování koordinace. Samotné techniky úderů a kopů začleňujeme postupně. Učíme se techniky do vzduchu, boxerských pytlů, lap a především ve hře s ostatními dětmi. Celý thaibox je v podstatě dětská hra „na babu“. Cvičíme postřeh, obratnost a i fyzickou kondici formou hry a zábavných cvičení. Dětský trénink trvá 60 minut vzhledem k udržení koncentrace dětí. Nebojte se žádných tvrdých úderů. Dítka vám předáme pouze energicky vybitá, žádné krvavé rvačky se u nás nekonají.

 

BARBAR workout, tréning zaměřený na závody typu Spartan Race, Predator Race

Trénink je zaměřený pro přípravu na překážkové závody typu OCR (obstacle course races) jako například Predator Race, Spartan race a další. V rámci tréninku nebude chybět technika a zvládání překážek, se kterými se na závodech OCR můžete setkat. Tréninky jsou koncipovány na procvičení a zesílení celého těla se zaměřením na techniku a správné provedení cviků. Trénink je vhodný pro všechny a je přizpůsoben pro všechny výkonnostní kategorie sportovců i hobíků.

 

MMA, Mixed Martial Arts

zkráceně MMA (česky: smíšená bojová umění) je syntéza různých bojových stylů jako thajský box, taekwon-do, francouzský box apod. pro boj v postoji. Za nimi následují judo, zápas Řecko-Římský, sambo pro zápasnickou techniku a pro přechody na zem a za nimi brazilské jiu jitsu pro boj na zemi. v dnešním MMA jsou bojovníci připravovaní ve všech třech úrovních boje. boj v postoji, zápas a boj na zemi.

 

BRAZILSKÉ JIU-JITSU (BJJ)

BRAZILSKÉ JIU-JITSU (BJJ)

je způsob boje na zemi bez použití úderů a kopů, namísto toho se zde spoléhá na kontrolu oponenta, páky a škrcení. Právě pro svou téměř bezbřehou škálu technik a jejich kombinací můžou být souboje v BJJ velice dynamickým a inteligentním procesem akcí a reakcí, díky čemuž si BJJ vysloužilo přezdívku lidské šachy. Byť výrazně přispívá k fyzickému stavu trénujících, jeho efektivita technik v praxi dovoluje s použitím minima fyzického úsilí porazit silnější protivníky. Proto je BJJ osvědčenou formou sebeobrany vhodnou jak pro děti, tak pro lidi starší 50ti let. I přes to, že je zde mnoho k učení je možné ovládnout všechny základní aspekty boje na zemi již po 3 měsících.

 

PSYCHOMOTORICKÝ TRÉNINK s prvky sebeobrany a gymnastiky PRO DĚTI.

PSYCHOMOTORICKÝ TRÉNINK s prvky sebeobrany a gymnastiky PRO DĚTI.

Trpělivý a přátelský přístup k dětem a cílem je rozvíjet děti formou hry. Pojem psychomotorika je prolínání psychiky (duševních procesů ) a motoriky (tělesných procesů a pohybu). Lekce sebeobrany mají za cíl naučit děti, jak se vypořádat s nebezpečnými situacemi a zároveň v nich vybudovat zdravou sebedůvěru.

 

STREET FIGHT

Pouliční boj. Důraz je kladen hlavně na boj z blízka beze zbraně..lokty, kolena, podhmaty,… Získáte nejen fyzickou a psychickou odolnost, ale taky třeba ztracenou sebedůvěru sami v sobě. Základy jsou převzaté z musada, juda, thaj boxu, boxu, sebeobrany adt. (směs bojových stylů) v reálném použití při napadení…

 

KRUHOVÝ TRÉNINK

KRUHOVÝ TRÉNINK

je vysoko intenzivní intervalové cvičení, při kterém se na 10-15 stanovištích procvičí celé tělo. Základní interval je 30 sekund, po kterých následuje krátká, standardně 10-15 vteřinová pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se 1 „kruháč“ projede 3-4x. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobe vždy procvičovala jiná partie. Název kruhový trénink je odvozen z rozpoložení jednotlivých stanovišť, kde jsou všechny cviky uspořádány do kruhu. Díky vysokointenzivnímu tréninku, kdy tělo pracuje ve vysokých tepových frekvencí, buduje fyzickou kondici zdaleka nejrychleji. V závislosti na typu tréninku klademe důraz různě na různé části. U silovějšího tréninku pro kluky spíše než dynamická rozcvička má přednost více mobilita kloubů, u holčičího tréninku zaměřeného hlavně na cardio a „hopsání“ upřednostňujeme spíše dynamické rozkmitání.  FreshTréninky vždy trvají 60 minut.